Humind is een ambitieuze speler op het gebied van Coaching, Leiderschap en Organisatie Ontwikkeling. Ons credo is: ‘Mens en Geest in beweging’. Vanuit dit motto werken wij samen met onze opdrachtgevers op weg naar richting, heldere doelen, ontwikkeling, betere resultaten, meer betrokkenheid en slimmer werken.
Humind timmert goed aan de weg en wil haar bestaande marktpositie verder uitbouwen.
Humind is dan ook op zoek naar een creatieve Officemanager / Marketing & Communicatiespecialist (20 – 24 uur per week).
Als Officemanager / Marketing & Communicatie specialist speel je een belangrijke rol bij het versterken van de marktpositie en het imago van Humind. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van strategie en het verbeteren van de communicatie met zowel klanten als andere belanghebbenden.
Je bent een belangrijke speler in de ontvangst en hospitality en het op orde houden van de Humindstudio. Je organiseert bijeenkomsten. Je ontwikkelt mede het strategisch plan en ontwerpt, coördineert en voert de verschillende marketingactiviteiten uit. Dit varieert van online activiteiten, tot e-mailmarketing en zoekmachine optimalisatie. Daarnaast is het je taak om de externe communicatie te beheren. Denk hierbij aan het schrijven van blogs, het samenstellen van nieuwsbrieven, het actueel houden van de website en social media-accounts, het bewaken van de huisstijl en het doen van interviews met opdrachtgevers.
Ben jij in staat vanuit creativiteit en resultaatgerichtheid impact te creëren? Ben je sociaal intelligent, communicatief vaardig en door middel van je schrijfvaardigheid in staat mensen te inspireren? ben je in staat om zowel strategisch als pragmatisch te denken en te handelen? En wil je werken in een kleine, ondernemende omgeving? Dan komt Humind graag met je in contact.
Profiel
Ontwikkeling, mensgerichtheid, humor, zelfstandigheid en resultaatgerichtheid zijn je op het lijf geschreven. Je beschikt over minimaal drie jaar relevante werkervaring. Je hebt kennis van Canva, WordPress en Microsoft 365 apps. Je hebt uitstekende communicatieve en commerciële vaardigheden, een scherp analytisch vermogen en een hands-on mentaliteit. Ervaring met zakelijke dienstverlening is een pré.
Verder ben je een prettige persoonlijkheid die graag wil bijdragen aan een succesvol bedrijf en voor wie kwaliteit leveren vanzelfsprekend is.
Humind biedt een inspirerende werkomgeving met ervaren en ondernemende professionals die in goede sfeer samenwerken.
Geïnteresseerd?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Martijn Voorn (06 250 284 54). Wil je solliciteren op deze vacature en meebouwen aan Humind? Stuur dan je sollicitatie met CV voor 1 februari a.s. naar Humind, t.a.v. Martijn Voorn: m.voorn@humind.nl of info@humind.nl.
Extra Informatie:
Fulltime (32- 40 uur)
Werkzaam Randstad | Hybride
Loondienst | Delend eigenaarschap
Handig om te hebben :
Certificatie/Nobco
Netwerk